fredag 18 januari 2008

Hej alla ni där ute i bloggvärlden!

Ni kanske undrar över namnet på min blogg? Tja, det liksom har växt fram efter lite funderingar. Min mormor Ruth var min verkliga älsklingsmormor (tyvärr bortgången nu....alldeles för tidigt). Jag spenderade mycket tid med henne när jag var barn och jag har insett så här lite senare i livet att hon påverkat mig och min inredningsstil mycket. Hon hade kanske inte den fransk/danska/vita inredningen som ledstjärna men hon hade i allafall det gamla gedigna som stående attribut i sitt hem. Efter mycket letande i Mammas & Pappas album där hemma, så har jag funnit lite bilder på Mormors hem. Kommer att visa dem lite längre fram.....

I morgon bär det iväg på loppis, mitt favoritställe. Berättar mer när jag, förhoppningsvis är helt salig, över allt underbart jag kom hem med....

Mitt första inlägg....wow, vad kul att komma igång!!

Inga kommentarer: