torsdag 10 december 2009

Lite juligt i matsalen

Hej!
Tack snälla snälla för de fina kommentarerna jag har fått om vårt TV-skåp, det värmer så gott ska ni veta! Idag tänker jag låta bilderna, som är tagna i matsalen, tala för sig själv (nästan, iallafall) .

Jag har ju valt att inte synas här på min blogg men oopps, där kom visst både jag och Peter (Peters Projekt) med. Bilden är tagen på vår bröllopsfest för ett par år sedan.

De små ballerinaskorna är givetvis inhandlade på loppis...

Har gjort en eucalyptuskrans av en rostig tråd av hjärtan. (Ja där var det hjärtan igen ja...). Nu jular vi vidare va?!

Kram Ann

12 kommentarer:

Annika sa...

Gomorron!!! vilken alldeles underbart skåp ni fixat till du o guben..:) praktiskt att slippa se eländet.... det är ju massor av apparater o grejer till teven nu för tiden..... har för litet teverum ja för ett skåp... :( skulle bli ett skåååååp o sen bara lite plats att sitta på...:) men i köket har jag länge suktat efter ett hörnskåp i pärlspont med fönsterdörr... har dörren så kanske nån dag.... jag kanske ska önska det i julklapp..:) o bilderna här talar verkligen för sig själva... underbara.... du får till det så fint... Kram o ha det gôtt Annika

Ett Vitare Hem sa...

Vilka härliga bilder och hjärtan, kan man ha för många ;o)
Ha en fin dag!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Vilken otroligt söt krans!! Du har det verkligen fint i ditt hem!
Häls.Annika

Millas hem sa...

Härligt med rosten i kransen!
Spännande kontraster!!

Stor kram till dig Ann

Änglarnas hus sa...

Såå härliga bilder..och du och maken såg härligt lyckliga ut på bilden!!

Ha det gottis!!
Kram Sanne...

lottens vita och gröna sa...

hej sååå söta ni är , du och peter! tänk att vi inte mötts än, synd och skam ju, fniss, kanske nästa år!!!? vilken krans ann, lovely som 17!
ha det bäst nu ska jag svänga mina lurviga igen till nobelorkestern, äääääääääääääääälskar den festen mmm...tänk om man finge gå dit nån gång, hoppas ungarna blir typ statsminister eller pristagare eller gifter sig med adeln, nääääää du det räcker med tv, fniss!må väl!
varmkram lotten

hemtrevnad marie sa...

Å, vilken fin krans du gjort, och ert Tv-skåp var ju ursnyggt!!
Kul att se bild på er...ni är så fina båda två!!
Marie sa ju att du var med på Brocanten, men jag fattade inte riktigt vem som var du bland alla människor, hihi...
kram på dig!

Annas skattkammare sa...

Kikar in och önskar en mysig lucia! Så fin krans du gjort!
KRam /Anna

Marie sa...

Hej svejs!

Jag har mailat dig!

Kram Marie

Its a house sa...

Hej!
Kul att du hittat in till mig och tack för dina fina ord, de värmer! Vilken underbart söt liten Melvin ni har! Vi har Grandis nu men det lutar nog åt en Cocker nästa gång, behändigare att få in i bilen tillsammans med barnvagnar och annan packning =)

Ha en underbar vecka!

Vintage sa...

Vilket vackert hus Villa sjötorp! Tänk att få besöka det eller ännu bättre att få bo där. Såå fint tv skåp! Hyllan från Brocanten är jättefin jag älskar den! Missade tyvärr Brocanten.Hade så gärna velat vara där. Kram på dig och ha en underbar jul Susanne

LOPPISLIV sa...

Hej raring! Vad söta ni är du och Peter, så gulligt foto. Ser så fint ut i er matsal, vilken härlig pidestal med glasklocka på. Kransen är superfin, gillar det rostiga och sirliga. Vi har fått snö här nere idag, känns sååå juligt helt plötsligt och så ljuset som kommer med automatiskt, men brrr vad kallt, fryser när hunden ska ut på sina promenader. Jag är precis som du en sk. heminredningsperiodare...hihi, ibland nästan får man överskott och grejar hej vilt sen ibland går man i ide som björnarna och orkar ingenting. Just nu är jag lite som björnarna, sitter helst framför dumburken om kvällarna, samlar väl kraft antar jag tills nästa överskott kommer :-) Ha en underbar dag nu, så hörs vi snart igen. Stor kram Paula